Bygg- og anleggsteknikk

«Her føler jeg at jeg får god hjelp av lærerne og at de vil at jeg skal få til dette.» Elev Bygg- og anleggsteknikk

Bygg- og anleggsteknikk passer godt for deg som er praktisk anlagt og har godt håndlag. Du må kunne jobbe selvstendig, men samtidig være god til å samarbeide med andre, siden mange bygge- og anleggsprosjekter krever tett samarbeid mellom forskjellige yrkesgrupper. Du må vær e nøyaktig i det du gjør, og like å jobbe utendørs.

Bygg- og anleggsteknikk gir fagutdanning som for eksempel tømrer, murer, stillasarbeider, betongarbeider, rørlegger, maler, feier og blikkenslager.

Hvis du velger Bygg- og anleggsteknikk på Godalen videregående skole, vil du få en lærerik og spennende hverdag. Du vil få opplæring av høyt utdannede, oppdaterte og flinke lærere som ønsker å hjelpe deg mot ditt mål. Vi er den eneste skolen som har lærefagene treteknikk og overflateteknikk.  Vi har mange godt utstyrte verksteder og leverer opplæring som er høyst aktuelt i dagens samfunn.

Vi renoverer og utvider skolen. Skoleåret 22/23 vil bygg- og anleggsteknikk derfor holde til på Forus.

Les mer om bygget på Forus her