Vi bygger om og renoverer

Bygg- og anleggsteknikk (BA) vil holde til på Forus det kommende skoleåret.

Nybyggingen er godt i gang, og allerede ved oppstart skoleåret 22/23 står nybygget til teknologi- og industrifag (TIF) klart.

Bygg- og anleggsteknikk (BA) sine verksteder skal renoveres og oppdateres til dagens krav og standarder og være ferdig til skoleåret 23/24.

BA må altså flytte ut for et år, men vi er heldige og skal inn i flotte lokaler på Forus til høsten. I lokalene på Forus har vi malerverksted, snekkerverksted, mur og betong verksted og verksteder for VG1 og alle fagene der. Det er også god plass utendørs for å ha undervisning og aktiviteter der. Ute har vi også en «snekkerbod» på 387m2! som inviterer til masse fin undervisning i byggfagene. Vi har også nye fine klasserom for teoriundervisning.

Det blir selvfølgelig lagt til rette med aktiviteter som bordtennis, fotballspill og mer i friminuttene.

Adressen vår blir fra denne høsten er Gamle Forusveien 12c, 4033 Stavanger.

Hvordan komme seg dit?  (PDF, 563 kB)